piątek, 6 maja 2016

Hello, it's me... XD

No normalnie chyba się popłaczę ze śmiechu XD
Tyle wejść dziennie na bloga mi nabijacie, a w komentarzach nikt nie chce się zdradzić i panuje tam partyzancka cisza.
Co do następnego rozdziału to powinien się pojawić już niedługo.
Zostało jedynie kilka rozdziałów dzielących was od wielu niespodzianek zarówno tych smutnych, jak i tych wesołych. Rozdziały zazwyczaj wstawiam w weekendy, bo mama się uwzięła i odcina mi neta w dni szkoły i nie mam szansy pisać, a na telefonie jest strasznie niewygodnie.
A dla tych, którzy chcieliby się przekonać jakby to było pożyć nieco na Lwiej lub Złej Ziemi, stworzyłam na stronie samequizy.pl quiz w formie opowiadania, w którym możecie przeżyć przygodę w tym niezwykłym świecie.
Zapraszam i podaję link:
http://samequizy.pl/lwie-serce-1-twoja-przygoda-w-swiecie-krola-lwa/
Są też dalsze części. Wszystko znajdziecie w moim profilu na tamtej stronie.



P.S. Cieszę się, że czytacie mój blog :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz